среда, 2 октября 2013 г.

Անհատական աշխատանք: Լուիս Բորխես

1.Ես համամիտ եմ նրա ասածի հետ, որովհետև ինձ նույնպես թվում է, որ մարդիկ բթացած են ապրում:
Նրանք ուշադրություն չեն դարձնում, թե ինչ է կատարվում իրենց  շուրջը: Նրանց հետաքրքիր չի այդ ամենը: Դա կյանքի դժվարությունների դեմ պայքարելու արդյունքն է: Ինձ շատ քիչ է հետաքքրում այլ մարդկանց վիճակը: Ես չեմ ցանկանում իմ ուղեղը ծանրաբեռնել այլ մարդկանց արարքներով:
2.Մարդն եզրահանգում է անում այն ժամանակ, երբ ինչ- որ բանից հասկանում է ուրիշ բան:  Օրինակ` հայկական հեռուսաընկերությունները շատ են սերիալներ ցույց տալիս, նշանակում է դրանք պահանջարկ ունեն: Եզրահանգումը ինչ-որ բանի պարզաբանումն է:
3.Հեղինակը ի նկատի ունի, որ մարդկանց չի հետաքրքրում նրանց սառնասրտությունը և նրանց վարվելակերպը: Ես նույնպես այն ընկալում եմ մակերեսորեն:
4.Վերջին անգամ մտածել եմ, եթե ամբողջ աշխարհում ջուր չլիներ, մարդիկ ինչպես պիտի մահանային:Արդյոք նրանք կպայքարեին ջուր հայթայթելու համար: Ինչերի կգնան հանուն մի բուռ ջրի:5. Ենթագիտակցության միջոցով մարդը կարողանում է մտածել և դա դժվար գործ է: Մարդու ենթագիտակցությունը շատ անգամ ուժեղ է, քան գիտակցությունը և եթե մարդու մտքերը անցնեն գիտակցության մեջ, նա շատ վատ վիճակում կհայտնվի: Դրա համար մտածելն արդեն դժվար գործ է:

6. Կյանքը երազ է Աստծու երազում:
Ժողովրդավարությունը վիճակագրության չարաշահումն է:Ինչ-որ գոյություն ունի երազ է , ինչը երազ չէ,  գոյություն չունի:Մենք դատում ենք ուրիշներին արածների համար, բայց ուզում ենք, որ մեզ դատեն հնարավորությունների սահմաններում:Գրականություն. դա կառավարվող տեսիլք է
Ճղել փողը այդքան անմարդային չէ, քան գցել հացը:
Խոսել նշանակում է ընկնել դատարկաբանության մեջ:
Այն, որ ես ամբողջ ժամանակ գրում եմ, շեղում է ինձ մարդկանց այսօրվա վիճակից:

Комментариев нет:

Отправить комментарий