воскресенье, 26 октября 2014 г.

Այդ ոչինչը ես եմ

Այս լեգենդները հնարավորություն են տալիս մարդուն շա՜տ ու շա՜տ մտածել։ <<Այդ ոչինչը ես եմ>> մարդն ուզում էր ասել, որ վերջում գալիս ես այն աստիճանին, որից սկսել ես։ Նա արդեն չունի հետաքրքրություններ, չունի պայքարելու ցանկություն և, կարելի է ասել, կյանքի իմաստ չկա։ Չունի երազանքներ և երբ մարդն արդեն ամեն ինչ տեսել է և եղել է ամենաբարձրը, ամենակատարյալը, նա էլ ոչինչ չի ուզում, քանի որ նրա հետաքրքրությունը կորել է և չունի այնպիսի մի << պաշտոն >>, նպատակ, որ ցանկանա դրան տիրանալ և շարունակել վայելել կյանքը և զգալ կյանքի երջանկությունը։ Սակայն, եթե խոսեմ իմ մասին, չեմ կարող առանց նպատակի ապրել։ Դրա համար պետք է կյանքն այնպես դասավորել, որ քո առաջ դժվարություններ դնես։ Պետք է դու քեզ փորձությունների ենթարկես և դրանք հաղթահարես։ Եվ այդ ժամանակ կյանքը ի սկզբանե հետքարքիր կլինի և երջանիկ։



Комментариев нет:

Отправить комментарий