пятница, 30 мая 2014 г.

Ես կարողանում եմ նախագիծ

 «Ես կարողանում եմ» ստուգատեսը վարժարանում
Ստուգատեսը հնարավորություն կտա սովորողին իր անցած ուսումնական տարվան զննական հայացքով նայելու, ինքնագնահատելու, բացթողումները լրացնելու, ուսումնական կիսամյակի և տարվա ամփոփման համար նախապարաստել իր ուսումնական բլոգը:
Սովորողն աշխատում է դասարանում՝ համապատասխան դասաժամին: Դրա համար լրացնում է աղյուսակ, որի սյունակներից մեկում գրում է կարողությունը, մյուսում՝ համապատասխան աշխատանքի հղումը՝ տարվա ընթացքում կամ նոր արված: Սովորողը թերթիկը հրապարակում է իր բլոգում, ուղարկում դպրոցի գրասենյակ։ Վարժարանի կայքում բացվում է բաժին, և աշխատանքները հավաքվում են այդտեղ: Թերթիկը քննարկվում է վարժարանի կայքում, սովորողը պատասխանում է դասավանդողների, ընկերների, ծնողների և այլոց հարցերին։


Կարողություն
աշխատանք
                                                               Մայրենի խոսքի մշակույթ
Կարողանում եմ գրագետ տեքստեր կազմել: Կարծիք արտահայտել: Թարգամանություններ անել: Եզրահանգումներ կատարել: Կարողանում եմ նախագծեր անել : Հայտի գրողների մտքեր աֆորիզմներ թարգմանել:
Գրականություն (թվարկել կարդացած ստեղծագործությունները )
Վիլյամ Սարոյան-Գնացքներ:Ցուրտ օրը: Դաշնամուր: Պինգ պոնգ խաղացողները:
Կիրոգա-Ադամանդը
:
Տերյանի բանաստեղծություններ- Հայտնություն, Շշուկ ու շրշյուն, Առավոտ և այլն...:
Եղիշե Չարենց- Գիշերն ամբողջ հիվանդ խելագար: Նավզիկե: Հարդագողի ճամփորդները: Տաղ անձնական և այլն...: Պարույր Սևակ-բանաստեղծություններ:
Կարդացել եմ նաև արտասամանյան գրականություն:
Խուլիո Կորտասար, Շարլ Բոդլեր, Լուիս Բորխես,Գարսիա Մարկես, Դինո Բուցատի, Պասկեվիչ:  


Անգլերեն
Անգլերենից լավացրել եմ գրելու, թարգմանություններ անելու, նախագծեր կազմելու կարողություններս:
Կատարել եմ բոլոր հանձնարարված առաջադրանքները :
Մաթեմատիկա
Ես կարողանում եմ կատարել գործողություններ թվային և հանրահաշվական արտահայտությունների հետ: Կարողանում եմ գործողություններ կատարել բնական և իրական թվերի հետ: Կարողանում եմ նաև աշխատել GeoGebra ծրագրով :
Պատմություն
Սովորել եմ ամբողջ պատմության 10-րդ դասարանի գրքի թեմաները: Կատարել եմ բոլոր նախագծերը:
Հասարակագիտություն




էկոլոգիա
Կարողանում եմ վերլուծություններ անել տարբեր թեմաների վերաբերյալ: Կատարել նախագծեր : Քննարկում ու կարծիք արտահայտել:
Բնագիտություն (ֆիզիկա, քիմիա, կենսաբանություն, աշխարհագրություն)
Սովորել եմ ամբովջ կենսաբանության 10-րդ դասարանի գրքի թեմաները: Կատարել եմ տարբեր վերլութծություններ նախագծեր: Քիմիայից գիտեմ ամբողջ անօրգանական քիմիան: Կատարել եմ նախագծեր:

Արվեստ
Կարողանում եմ պպատմել տարբեր արվեստի ճյուղերի մասին (Մանրանկարչություն, գեղանկարչություն, քանդակագործություն և այլն) : Կարողանում եմ կատարել նախագծեր և վերլուծություններ անել:
                                                        Ֆիզիկուլտուրա

Կարողանում եմ լավ խաղալ սեղանի թենիս և ֆուտբոլ:
Ապացույցներ չունեմ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий